Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
levering
Ik heb een bestelling gedaan op 26 juli en onmiddelijk betaald. Ik heb zelfs nog bijbetaald voor snelle levering en verzekerde verzending. Tot nu is de status van mijn bestelling nog niet veranderd, er staat nog steeds enkel besteld. Ik heb al verschillende mails gestuurd met de vraag wat het probleem is met mijn bestelling. Ik krijg geen antwoord op mijn mails en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar ! Nochtans direct mail terug na mijn bestelling daarna niets meer gehoord ! Het is nu al 10 dagen geleden van mijn bestelling en mijn geduld is nu wel op !!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten