Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Hi Media - Sturen van SMS'en - laten doorrekenen door Telenet
Hi Média stuurt SMS'en naar het GSM-nummer van mijn zoon en deze worden dan aan ons doorgerekend via Telenet.Het bedrag op de afrekening bedroeg 36 €. Dit is pure oplichterij.
niet gevraagde sms via nr 9779
Geachte,Op 16/07/2016 om 13u06 en op 25/07/2016 om 13.05 kreeg ik een sms via 9779 van u op mijn gsmnummerOp de factuur van telenet zie ik nu dat ik deze sms moet betalen 2 x 2,00 = 4,00 euro. Daar ik daar niet om gevraagd heb vraag ik u dringend deze som terug te betalen op bankrekening
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten