Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Misleidende reclame in verband met garantie
HG duo ontstopper - belooft Niet goed? Geld terug! garantie. Dit product heeft niet gewerkt, de verstopping werd nog erger. Omdat het niet gewerkt had, terugbetaling gevraagd met originele garantiebon van verpakking en aankoopbon. Betaling is geweigerd omdat er geen loodgietersfactuur was. Loodgietersfactuur wordt inderdaad in kleine letters op achterkant doos gevraagd. We hebben zelf probleem opgelost door uren een hogedrukreiniger te gebruiken, dus geen loodgieter nodig. Terugbetaling geweigerd, maar ik vind de reclame misleidend. Op de voorkant van de doos met de grote letters, geen vermelding dat een loodgietersfactuur noodzakelijk is (zie bijlage).Sindsdien communicatie via e-mail. Uittreksel uit laatste e-mail HG: Eén van de voorwaarden van deze garantie is het overleggen van de loodgietersbon.Met een actie zoals deze, die wij in meerdere landen voeren, hebben wij enige spelregels in het leven geroepen om te kunnen concluderen dat de HG duo ontstopper” ook daadwerkelijk gebruikt is en in bepaalde gevallen niet heeft gewerkt. Dit kan alleen als een derde (onafhankelijke) partij, uiteindelijk de verstopping alsnog verhelpt. Dit is dan de inzet van een loodgieter, waarbij de factuur van de loodgieter voor ons het bewijs is dat de verstopping niet verholpen is door onze HG “duo ontstopper”. Zonder dit bewijs zou iedereen kunnen beweren dat de HG duo ontstopper” niet heeft gewerkt en vervolgens hiervan het aankoopbedrag claimen.Ik heb nogmaals gevraagd het bedrag te storten omdat ik van oordeel ben dat hun reclame misleidend is. Ik heb ook vermeld dat ik bij Test Aankoop een klacht ging neerleggen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten