Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem
Beste, Tegoed (214.66 euro) jaarrekening 2023 van syndicus Hermania tot heden niet ontvangen. We hebben Hermania hierover gecontacteerd. Hun uitleg met zieken op de dienst boekhouding, vinden we bizar. Ondertussen ontvangen we facturen om te betalen. In bijlage vind je meer info hierover. Een vriendelijke groet, Erik Podeszwa
Waarborg na 21 jaar nog steeds niet terugbetaald ondanks gerechtelijke uitspraak
Beste , Ik heb na 21 jaar nog steeds mijn waarborg niet terug gekregen ondanks dat de rechter heeft uitgesproken dat HERMANIA te Genk mij 90% van de waarborg moest terugbetalen. Hoe kan dit mogelijk zijn na een gerechtelijke uitspraak? Vriendelijke groeten Bert Colebunders
Terugbetaling huurwaarvorg
Beste, Sinds 2003 ben ik verhuisd van Hasselt naar Sint-Truiden. De huur werd opgezegd en er werd een onderzoek opgesteld door het gerecht die besloten dat 90% van de waarborg moest terug betaald worden. Sinds de verschillende contacten met een zekere "Geoffrey " van Hermania te Genk, die me zou terug bellen om de zaak in orde te maken is tot op heden nog niet gebeurd. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat verhuurbedrijven dat NA 21 JAAR nog steeds nalaten? Met oprechte vriendelijke groeten, Bert Colebunders
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten