Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
hangrohe geeft geen goede garantie
ik bestelde via saniweb.nl een hansgrohe keuken kraan , echter hansgrohe waarborgt 5 jaar garantie (factuur 21 jan 2016)de sproeier begint helemaal af te blotten , chromelaag komt losgezien ik in belgie woon kan ik hiervoor alleen bij hansgrohe service van belgie terrecht .valt volgens hun niet ondr garantie , terwijl ik enkel reguliere kuisprodukten heb gebruikt en dit over de ganse oppervlakte heb gebruikt dus hun verklaring klopt niet , dan zou de ganse kraan moeten afblotten en niet alleen het douche stukzie hier hun mail ik heb echter nog bewijstukken zoals factuur en foto'sals antwoord krijg ik :Op di 25 feb. 2020 om 14:05 schreef [service@hansgrohe.be]:Beste Meneer De foto die u hebt doorgestuurd vertoond barstjes op de handdouche en het oppervlak is aangevreten.De chroomlaag, maar ook al de tussenlagen zijn tot op het basismateriaal (beige kunststof) weggevreten.Wij kunnen bijgevolg met zekerheid stellen dat de schade aan deze handdouche niet te wijten is aan een chromagefout.Een chromagefout stelt men vast tijdens het uitpakken van het product, hetzij manifesteert zich deze in de eerste weken na de montage.Door gebruik van een agressief extern medium (onderhoudsproducten) werd de vuistdouche niet overvloedig nagespoeld met zuiver water, zoals wij nochtans aanbevelen in onze onderhoudsvoorschriften,die zich in de verpakking van elk van onze producten bevinden.Bijgevolg hebben de agressieve deeltjes tijd gehad om hun verwoestende werk te doen.Dit is geen garantiegeval.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten