Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen factuur ontvangen
Op 5/8/2024 was ik thuis aan het werk. Een man met een zwarte bestelwagen is gestopt en heeft me een set tools verkocht. Ik heb ter plaatse betaald met een Bancontact kaart. Ik het een leveringsbon ontvangen en een naamkaartje waar echter geen contact details van de man of zijn onderneming op staan. Via de bank betaling heb ik gevonden dat het de onderneming HANDELSONDERNEMING J.T. WOLTERS B.V. betreft. De factuur zou mij s'avonds per e-mail worden toegestuurd. Ik heb echter nog geen factuur ontvangen en kan de verkoper ook niet bereiken. Intussen heb ik via internet ontdekt dat ik niet de eerste ben met een dergelijk probleem.
factuur
Beste, Op 13/01/22 werd mij op mijn werf door persoon / firma in kwestie een pakket gereedschappen / toestellen (zogenaamd onverkochte goederen van een demo dag bij een groothandel in de buurt) aangeboden aan een interessante prijs. Ik heb mij laten overhalen om de goederen aan te kopen onder voorwaarde dat de aankoopprijs inclusief BTW was en dat ik hiervoor ook de factuur zou ontvangen die ik dan op mijn beurt zou kunnen ingeven in mijn BTW aangifte. Er werd mij zelfs op het hart gedrukt dat het een Belgische factuur zou zijn - lees met Belgisch BTW nummer - , opgemaakt vanuit een Belgisch filiaal van de onderneming. Sterker nog, ik zou deze factuur 's anderendaags al mogen verwachten. Ik heb de betaling ter plaatse middels twee transacties uitgevoerd.Een factuur heb ik tot op heden nog niet mogen ontvangen. Nog diezelfde avond op 13/01/22 heb ik een email ter bevestiging van onze transactie/afspraken gestuurd. op 18/01/22 en 19/01/22 heb ik bij het uitblijven van een antwoord een herinnering gestuurd.Toen het duidelijk werd dat ik vermoedelijk slachtoffer was geworden van malafide praktijken heb ik op 26/01/22 nogmaals een mail gestuurd om mij te beklagen over de gang van zaken. Tot op heden nog steeds geen reactie.Na enig opzoekingswerk tot de constatatie gekomen dat ik blijkbaar niet het eerste slachtoffer ben van deze malafide praktijken. Er is zelfs enige twijfel over de authenticiteit van de aangekochte goederen. Los van dit laatste wil ik gewoon mijn factuur ontvangen volgens de afgesproken modaliteiten zoals omschreven in mijn mail van 13/01/22
Geen factuur ontvangen + de inhoud materiaalkoffer niet volledig
Via vertegenwoordiger materiaal voor ons bedrijf aangekocht.Direct betaald met BC.1. Er werd beloofd om factuur op te zenden maar wij hebben geen factuur ontvangen.2. bij de machines in de koffers zaten batterijen van een veel lagere klasse
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten