Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Zonneboiler
December 2012 heeft de firma Greenco uit Genk mij een zonneboiler geplaatst zo'n 1 maand geleden kreeg ik plots geen warm water meer uit mijn kraan ondanks dat het water opgewarmd in de boiler was. Heb de firma gecontacteerd, maar die was natuurlijk in faling. Aangetekende brieven verstuurd zonder antwoord. Heb dan een sanitairman laten komen en die zei dat het probleem in de boiler zat en hij daar niks kon aan.De firma Haier in Anderlecht die de boiler maakt is hier ook bij betrokken.Indien iemand hier ook ervaring mee heeft, schade boiler, firma greenco en een oplossing heeft gevonden, zou me mogen bellen op 0474825897 Hartelijk dank alvast.Ik hoop van ganser harte dat u mij kan helpen want het is echt geen leven zonder warm water. Van mij mogen ze zelf iemand sturen om de boiler te maken heb ook naar infrax gestuurd en die zei dat het onmogelijk op die tijd aan de kalk zou liggen, ik hoop alleen maar op een oplossing op hun kosten en liefst zo snel mogelijk. Vriendelijke dankPS: deze zelfde klacht van Hilda C. is ook eens behandeld geweest, hopelijk kunt u deze ook behandelen.
Probleem met men Amerikaanse koelkast
Tga niet om men factuur maar wist niet waar ik moest klikken . Ik heb 23 maart een nieuwe haier koelkast gekocht bij coolbleu . Dit is de mailen die gestuurd heb Op 29 maart 2018 . Stuurde ik En is dit normaal dat men vriezer -7 blijf staan . En koelkast is cava effe orde nummer zoekenUit mijn mailbox Beste Valery Dejonckheere,Op 24.03.2018 komen onze bezorgers van CoolblueBezorgt je bestelling brengen. Natuurlijk zetten ze je producten niet zomaar voor de deur neer, maar waar jij wilt. Je bestelling met ordernummer 28246342 bestaat uit: Haier HRF-522IG7Dan is er 18 april iemand gekomen van CE Repair, . Paar dagen ging men koelkast even moment ik eten in de diepvries stak is dit weer op 5 graden ... Dus ik belde terug naar CE repair dienst maar ze zeggen nig terug bellen . Deze bericht 30 april heb ik gestuurd naar coolbleu Beste een tijdje geleden heb ik contact gekregen met re pair . Ze hadden men koelkast vermaakt 18 april . Maar heb weer dezelfde probleem . Weer 300 euro in de vuilbak dat men diepvries niet koelt . Ondertussen heb ik naar de de dienst terug gebeld repair . En ze zullen me terug bellen om een oplossing .. Maar ik vind het niet meer tof in totaal heb ik 600 euro in 1 maand eten weg gesmeten :(.. Ik zou toch graag hebben dat ik een splinternieuwe krijg . Op jullie of hun kosten . Ik ben een braaf meisje en ik heb geduld maar mijn centjes groeien ook niet op men rug . Ik ben enorm teleur gesteld ordernummer 28246342 Haier HRF-522IG7Ik ben enorm teleurgesteld . Zeker dat men eten bedorven graken . Dat ik het moet weg gooien Met vriendelijke groeten ik hoop dat dit inorde komt . Ik weet van een raadsman dat ik jullie eerst moet contacteren voor ik stappen nee via het gerecht of advocaat
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten