Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met klantenservice
Wij hebben van deze garage een nieuw auto gekocht, waarmee er van in et begin verschillende problemen waren. Elke keer dat ik hem ging laten repareren, vertelden ze mij dat er ofwel niets mis mee was of dat alles opgelost was. Bij verschillende facturen stonden reparaties bij aan onderdelen die ik niet eens in mijn auto zaten. Bijv de trekhaak zou gerepareerd en gesmeerd zijn volgens een factuur, maar er is nooit een trekhaak aan mijn auto geweest. Net voor de garantie eindigde werd ik nog voor reparaties gefactureerd. Ik heb meermaals naar Mercedes Benz Customer Assistance Center gebeld en geklaagd, maar ik werd niet serieus genomen. Ik dacht dat als ik een nieuwe auto kocht, laat staan een Mercedes Benz, ik toch wel een paar jaar zou kunnen rondrijden met een gerust hart. Deze auto heeft mij dankzij de Hermans garage enkel stress en depressie bezorgd. Zelfs mijn gezin is er niet veilig in. Ik vind dat de 30 duizend die ik betaald heb voor mijn wagen, weggegooid geld is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten