Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaald maar niets ontvangen
Ik krijg als antwoord dat ik contact op moet nemen met de klantenservice,wat ik al een paar keer heb gedaan en ik kom er telefonisch niet binnen, nadat ik een paar mijn ordernummer intoets en op de mail krijg ik geen reactie. Dus heeft het niet zo veel zin, zoals meerdere mensen ook al hebben aangegeven. Graag een goede oplossing. Als ik mijn order traceer kom ik ook niet verder. Alleen dat het nog in China staat. EN in het andere traceersysteem is het nummer niet eens bekend.Graag wil ik mijn order (GRANNL272407) annuleren en mijn geld terug..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten