Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Prescription glasses issues
Dear Grand Optical Customer Service Team,I have a complaint regarding the refusal to provide the glasses that I paid for in full as a result of an eye test experience that began on 24th March 2022 at Grand Optical (GO) Huidevettersstraat, Antwerp. My full complaint is in the attached document titled 'Prescription glasses issues'. I have also attached 4 other pdfs containing copies of documents that inform my claim.During my time dealing with the store I was made to feel utterly inadequate by the bullying and nasty comments from both the staff I was dealing with, and the manager whom I called for assistance to rectify the issue, especially with reference to my disability, but also with the incident in store, the prescription modification, and the resolution U-turn. Regards
kontakt klantendienst
bestereeds 4 maal werd beloofd een oplossing voor de montuur te vinden .Reeds 4 maal werd er beloofd om terug te bellen helaas wachten wij nog steeds.......
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten