Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Wanpraktijken GMM
Beste, Ik heb 220 skullies besteld en deze waren geleverd en bevestigd.Na de levering van de digitale producten op mijn account en de bevestiging van de betaling en de overeengekomen verkoop. Kreeg ik de bevestiging dat ik 220 skullies had aangekocht.Deze waren al aangekomen op mijn digitale “portefeuille” dit was zowel bevestigd in mijn account als via mail.Toch werd dit eenzijdig aangepast en had ik plots 18,1 skullies, dit na dat de aankoop voltooid was en het product geleverd was in mijn digitale portefeuille.Eenzijdige wijzigingen van de overeengekomen verkoop, aanpassing van de producten NA de levering er van en het eenzijdig aanpassen van bevestigde aankoop die al voldaan was lijkt me in te gaan tegen de consumentenrechten. Ik wacht op een spoedig antwoord.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten