Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
PAKKETFRAUDE - geen opvolging door Giftin - geen correcte informatie - onprofessionele klantendienst
Beste Hogervermeld klantennummer = klantennummer bij testaankoop. Volledige klacht is eveneens beschreven in het document hierbij bijgevoegd. Hierbij het verloop van de contacten met Giftin: Het is uw bedrijf dat mijn bestelling BE1100656 heeft bevestigd op zondag 23-03-25 om 11u44. U heeft bijgevolg alle noodzakelijke gegevens. Er is dus absoluut geen reden om zo onprofessioneel te handelen of dergelijke vragen te stellen. 28-03-2025 uw mail van 09u49: U bevestigt dat de bestelling nog niet verzonden is (nog in voorbereiding in de magazijnen van de leverancier) >> u heeft dus mijn gegevens en u heeft dus ook de gegevens van de leverancier. Hoe kan u dit anders weten? Correct ? 28-03-2025 mijn mail van 10u08: ik kreeg een aanmelding vanwege UPS dat er vanuit Spanje een pakket verstuurd is met track and trace code : ...... Ik vroeg u om dit alsnog na te vragen bij de leverancier of dit toch de verzending is van mijn bestelling gezien ik verder geen orders elders geplaatst heb en dus geen ander pakket verwachtte. 28-03-2025 uw mail van 10u19 >> U antwoordde "Geachte klant, Wij peinzen van niet aangezien uw goederen nog in voorbereiding zijn" >> denken is niet zeker zijn en het dossier is dus door u bijgevolg niet nagekeken geweest. Correct? Bijgevolg heb ik het pakket van UPS geweigerd aangezien ik PAKKETFRAUDE vermoedde. Het pakket werd door UPS terug naar Spanje gestuurd. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de Fod Economie. Het blijft windstil bij Giftin. Op 09-04-2025 stel ik ZELF vast ter opvolging van mijn dossier dat de goederen toch vertrokken zijn Er is zelfs een factuur beschikbaar (hier in bijlage). Dus ik neem opnieuw met u contact op om de gegevens van de leverancier + track and trace op te vragen zodat ik zeker kan zijn dat ik een correcte zending kan accepteren. Hieronder in de mail (bijlage) vind u de correspondentie die hierop volgde... 1. Geachte klant Uw goederen zijn reeds verstuurd Aangezien u deze niet heeft ontvangen hebben wij contact met onze leverazncier opgeneomen teneinde meer informatie over uw bestelling te krijgen Zodra wij ee nantwoord hebben keren wij naar u terug Hoogachting 2. Geachte klant Wij hebben zo pas een antwoord van onze leveranciers gekregen Uw goederen zijn onderweg naar zijn magazijnen terug (zonder uitleg) Zodra uw bestelling effectief in zijn installaties is teruggekeerd zullen we uw artikel weder naar u sturen Omlangs kunt u ons uw afleveradres bevestigen AUB ? Hoogachting 3. mijn mail aan Giftin Beste Hoe bedoelt u ... de goederen zijn terug gestuurd naar de magazijnen van de verzender? Hoe is het mogelijk dat u mij geen duidelijk antwoord kan geven op volgende vragen: WIE IS DE AFZENDER? WIE IS DE TRANSPORTEUR? WAT DE TRACK AND TRACE CODE VAN DE ZENDING? 4. Geachte klant Aangezien u uw afleveradres weigert te bevestigen, kunnen we uw bestelling niet naar u terugsturen Wat een arrogantie heeft u om mij te beschuldigen dat ik geen gegevens doorgeef (zie mijn bestelling vanuit mijn account) terwijl het net u en uw bedrijf is die geen opvolging doet. 17-04-2025 >> ik krijg opnieuw een melding van UPS dat zij een pakket zullen aanleveren. IK VRAAG U NOGMAALS OM CONTACT MET DE LEVERANCIER OP TE NEMEN EN NAVRAAG TE DOEN OF DEZE VERANTWOORDELIJK IS VOOR DEZE VERZENDING. ZIJ ZIJN TOCHIN HET BEZIT VAN DE TRACK AND TRACE CODE. CORRECT? Ik wil dat Testaankoop mijn abonnementsgeld terugbetaald voor alle zever en tijd ik hier in heb gestoken.
taalgebruik: nederlands
Ik heb reeds enkele malen kontakt gezocht met GIFTIN.BE via de website en het ERGERT mij geweldig dat ik op de website altijd in de franse taal ontvangen wordt, WAAROM IS DIT ZO ??? Ik spreek frans, maar ik wens bij TESTAANKOOP en partner GIFTIN.BE in mijn eigen taal behandeld te worden omdat ik zo beter mijn vraag kan formuleren. Het is geen toeval dat ik na een 6-tal pogingen op verschillende dagen elke keer in het frans ontvangen wordt en VOORAL BELANGRIJK,er is nergens op deze Giftin website een mogelijkheid tot taalkeuze te bespeuren !! Zelfs aan de telefoon is de GIFTIN klantendienst niet bijzonder begaafd in het nederlands. Testaankoop zou hierop moet waken ! ik deel de mening van vele vlamingen dat Testaankoop niet alleen onduidelijk communiceert met de klant die een vraag heeft maar bovendien een voorkeur geeft aan franstalige klanten en dit is voldoende reden voor menige nederlandstalige klanten om af te haken.
Bestelling niet geleverd, een maand zonder antwoord
Korte beschrijving van uw probleem Mijn cadeau voor lidmaatschap Test-Aankoop is besteld via jullie site. Het pakket werd geleverd in een ophaalpunt op 4 km van mijn woning. Terwijl er best wel wat pakjesshops heel dichtbij zijn. Op het moment dat ik het kon ophalen binnen de openingsuren, bleek het al te zijn terug gestuurd. Ik nam per mail contact op met jullie op 16/2 met de vraag om het pakje naar mij te versturen. Ik kreeg 17/2 antwoord dat jullie het zouden onderzoeken ref. 510562. Sindsdien hoor ik niets meer. Geen antwoord op mijn mail om info. Ik wacht al een maand. Kunnen jullie mij het bestelde pakje bezorgen?
probleem met Gift'in
Beste, ik bestelde via Gift'in het welkomstcadeau van Testaankoop. Dit werd op 6 november op een verkeerd adres geleverd. (ontvangstbewijs ondertekend, maar niet door mij). Volgens Gift'in werd het pakket opnieuw opgestuurd op 16 november, nadat ik alle gevraagde documenten aangeleverd heb. Ze beweren geen trackingnummer te hebben ???. Tot nu toe heb ik niets ontvangen.
vraag omwisseling
Beste,ik heb via een cadeaubon van testaankoop een koptelefoon gevraagd voor mijn dochter (lidmaatschap actie) bij ontvangst blijkt dat het toestel niet voldoet en zelfs op minimaal geluidniveau nog steeds veel te luid klinkt... dus voor de docher onbruikbaar.Ik heb hierover contact gehad met JBL die me gevraagd hebben een paar zaken te testen, maar zonder succes. vervolgens hebben ze me doorverwezen naar de verkoper.Ik heb reeds 1 maand geleden contact opgenomen met Giftin, maar wordt aan het lijnt gehouden... laatste mail op 19/1 zonder antwoord
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten