Terug

PAKKETFRAUDE - geen opvolging door Giftin - geen correcte informatie - onprofessionele klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

W. D.

Naar: Gift'in

17/04/2025

Beste Hogervermeld klantennummer = klantennummer bij testaankoop. Volledige klacht is eveneens beschreven in het document hierbij bijgevoegd. Hierbij het verloop van de contacten met Giftin: Het is uw bedrijf dat mijn bestelling BE1100656 heeft bevestigd op zondag 23-03-25 om 11u44. U heeft bijgevolg alle noodzakelijke gegevens. Er is dus absoluut geen reden om zo onprofessioneel te handelen of dergelijke vragen te stellen. 28-03-2025 uw mail van 09u49: U bevestigt dat de bestelling nog niet verzonden is (nog in voorbereiding in de magazijnen van de leverancier) >> u heeft dus mijn gegevens en u heeft dus ook de gegevens van de leverancier. Hoe kan u dit anders weten? Correct ? 28-03-2025 mijn mail van 10u08: ik kreeg een aanmelding vanwege UPS dat er vanuit Spanje een pakket verstuurd is met track and trace code : ...... Ik vroeg u om dit alsnog na te vragen bij de leverancier of dit toch de verzending is van mijn bestelling gezien ik verder geen orders elders geplaatst heb en dus geen ander pakket verwachtte. 28-03-2025 uw mail van 10u19 >> U antwoordde "Geachte klant, Wij peinzen van niet aangezien uw goederen nog in voorbereiding zijn" >> denken is niet zeker zijn en het dossier is dus door u bijgevolg niet nagekeken geweest. Correct? Bijgevolg heb ik het pakket van UPS geweigerd aangezien ik PAKKETFRAUDE vermoedde. Het pakket werd door UPS terug naar Spanje gestuurd. Ik heb ondertussen melding gemaakt bij de Fod Economie. Het blijft windstil bij Giftin. Op 09-04-2025 stel ik ZELF vast ter opvolging van mijn dossier dat de goederen toch vertrokken zijn Er is zelfs een factuur beschikbaar (hier in bijlage). Dus ik neem opnieuw met u contact op om de gegevens van de leverancier + track and trace op te vragen zodat ik zeker kan zijn dat ik een correcte zending kan accepteren. Hieronder in de mail (bijlage) vind u de correspondentie die hierop volgde... 1. Geachte klant Uw goederen zijn reeds verstuurd Aangezien u deze niet heeft ontvangen hebben wij contact met onze leverazncier opgeneomen teneinde meer informatie over uw bestelling te krijgen Zodra wij ee nantwoord hebben keren wij naar u terug Hoogachting 2. Geachte klant Wij hebben zo pas een antwoord van onze leveranciers gekregen Uw goederen zijn onderweg naar zijn magazijnen terug (zonder uitleg) Zodra uw bestelling effectief in zijn installaties is teruggekeerd zullen we uw artikel weder naar u sturen Omlangs kunt u ons uw afleveradres bevestigen AUB ? Hoogachting 3. mijn mail aan Giftin Beste Hoe bedoelt u ... de goederen zijn terug gestuurd naar de magazijnen van de verzender? Hoe is het mogelijk dat u mij geen duidelijk antwoord kan geven op volgende vragen: WIE IS DE AFZENDER? WIE IS DE TRANSPORTEUR? WAT DE TRACK AND TRACE CODE VAN DE ZENDING? 4. Geachte klant Aangezien u uw afleveradres weigert te bevestigen, kunnen we uw bestelling niet naar u terugsturen Wat een arrogantie heeft u om mij te beschuldigen dat ik geen gegevens doorgeef (zie mijn bestelling vanuit mijn account) terwijl het net u en uw bedrijf is die geen opvolging doet. 17-04-2025 >> ik krijg opnieuw een melding van UPS dat zij een pakket zullen aanleveren. IK VRAAG U NOGMAALS OM CONTACT MET DE LEVERANCIER OP TE NEMEN EN NAVRAAG TE DOEN OF DEZE VERANTWOORDELIJK IS VOOR DEZE VERZENDING. ZIJ ZIJN TOCHIN HET BEZIT VAN DE TRACK AND TRACE CODE. CORRECT? Ik wil dat Testaankoop mijn abonnementsgeld terugbetaald voor alle zever en tijd ik hier in heb gestoken.

Bemiddeling door Testaankoop 28 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform