Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met Geosite.com
Geachte,Om onze gsm terug te vinden waren we ingegaan op de aanbieding van Geosite van €0,50 voor 24 uren zoekactie. Nergens stond toen vermeld dat we maandelijks €39,90 zouden moeten betalen indien we na deze 24 uren geen opzeg zouden doen.We merkten nu dat al 2 maanden abonnement voor een bedrag van €79,80 van onze rekening werd gehaald. Terwijl we overtuigd waren dat we geen verder abonnement bij Geosite hadden. We hebben nu onmiddelijk ons uitgeschreven en merkten dat nu plots duidelijk op hun site vermeld staat dat we maandelijks moeten betalen indien we tijdens de proefperiode geen opzeg doen. Dit stond nochtans niet op hun site toen we met hen startten! We hebben ons geld vandaag teruggevraagd, alsook een garantie dat geen geld meer van onze Visa rekening zal worden gehaald in de toekomst. We vrezen dat we ons geld kwijt zijn. Dit bericht is om anderen te behoeden voor deze site.Mvg,Wout
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten