Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Gemeentebelasting Koksijde (toeristische verblijfplaatsen)
Wij hebben recent op Dunepark (Koksijde) een 2de verblijf gekocht (stacaravan).Ieder jaar wordt door de gemeente Koksijde een gemeentebelasting geïnd. Als je nu dit bedrag ziet die gevraagd wordt, ... in ons geval 606 euro / bewoning vinden we dat dit discriminerend is tegenover het lage tarief voor de vaste bewoners die per slot van rekening het ganse jaar door in Koksijde verblijven en wij als 2de bewoner daar maar sporadisch aanwezig zijn.Daarom dachten wij om een bezwaar in te dienen en voorlopig niet te betalen.Trouwens, wij hebben daar maar één bewoning op Dunepark 365, ... en we krijgen toch 2 uitnodigingen van 606 euro. We hebben nog een 2de onbewoond perceel Dunepark 363.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten