Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stofzuiger retour en geen geld terug
Hallo, Ik bestelde 21/07 een robotstofzuiger die geleverd werd 25/07. Ik was nog op vakantie en opende hem op 30/07. Op 28/08 deed hij plots niets meer. Direct contact opgenomen met GEEKMAXI maar de klantendienst is amper bereikbaar en ook niet behulpzaam. Na lang aandringen heb ik op 06/09 een retourlabel gekregen en heb diezelfde dag de stofzuiger retour gestuurd, de webshop heeft deze op 09/09 ontvangen. Na nogmaals aandringen voor een oplossing of update kreeg ik 14/09 een mail waarin stond dat het model dat ik besteld had niet meer op voorraad is en ik €110 moet bijbetalen zodat ze dan een nieuwere versie zouden opsturen. Na al deze ellende wil ik gewoon het volledige aankoopbedrag van €803,80 terug. Natuurlijk na dat ik hun 'aanbod' afwees, weer geen reactie meer gehad. Ik kan akkoord gaan met de nieuwe versie maar ik betaal helemaal niets. liefst van al wil ik mijn geld terug + een schadevergoeding zodat ik met deze webshop niets meer hoef te maken te hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten