Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen correcte facturatie
Ik kocht een auto in 2022 bij Valckenier in Zottegem. In oktober 2024 bracht ik mijn auto binnen voor een groot onderhoud. Er was geen garantie meer. Op 23 oktober kwam ik mijn auto halen, de medewerker aan de balie zei me toen dat er een probleem was mt de airbag sensor en dat dit valt onder fabrieksfout, hier zou ik zeker niet voor moeten betalen. Ze zouden toen het onderdeel(en) besteld hebben en mij terugbellen nadat ik van mijn verlof kwam, na 11 november.Ik kreeg geen telefoon. ik kreeg toen ook een offerte mee om mijn remblokken te vervangen. 2 weken geleden belde ik voor een afspraak, de secretaresse luisterde niet goed, ik had duidelijk gezegd dat mijn airbag sensor vervangen moest worden en de remblokken. Ik had er eveneens duidelijk bij gezegd dat ik al een offerte had gekregen en dat de remblokken niet nagekeken moesten worden maar vervangen. op 21/2 kreeg ik telefoon en bleek dat de secretaresse diagsnostiek van de remblokken had genoteerd. men zou kijken of ze dezelfde dag nog alles in orde zouden kunnen brengen. Ik kreeg weer geen telefoon. Op 22/2 belde ik zelf naar de garage en blijkbaar was de auto klaar. Ik moest terplaatste betalen en wanneer ik thuis de factuur bekeek, bleek dat de airbag kosten WEL aangerekend waren. Terwijl er duidelijk door de medewerking in oktober gezegd werd dat dit een fabrieksfout was en ik niets zal moeten betalen hiervoor. Wanneer ik dit op 22/2 telemonisch meedeelde, zei een zekere Kenneth dat de garantie al vervallen was, MAAR in oktober was die ook al vervallen! dus kon dit niet aan elkaar gehangen worden! Kenneth zei telefonisch dat ze dit éénmalig wel gratis konden verwisselen (de fabrieksfout) en dat ik maar maandag contact moest opnemen. Ik vroeg om mij maandag per mail te sturen, deze ontving ik niet dus belde ik maar zelf. Een zekere Maxime begon weer over de garantie van de wagaen en de garaantie van het stuk. Dit staat los van de fabrieksfout, ik snap niet wat hier niet duidelijk aan is! Dit is geen slijtage mar een fout van de fabriek waar ik 226 EUR voor moest betalen. Wanneer ik zei wie de verantwoordelijkheid neemt voor deze uitspraken? kreeg ik als antwoord, ja dit zal wel iemand van het call center geweest zijn, neen, dit was de medewerker van de garage e,n plus hierbij, zei de man 22/2 dat ze dit éénmalig gratis kunnen doen. Ik als consument ben hiervan de dupe!
kapotte auto zetel
Beste,ik stelde vast dat na 4 jaar onze autozetel gescheurd is.We hebben uitgebreide garantie bij aankoop bijbetaald en gingen ervan uit dat dit wel onder de garantie ging vallen.Nu blijkt dat dit niet het geval is en dat dit een vrij dure grap is!Dit kan toch niet dat je na 4 jaar een nieuwe zetel zelf moet bekostigen? Een autostoel moet toch langer meegaan bij normaal gebruik????Geen oplossing, gewoon : betaal maar als je dit in orde wil!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten