Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
fraude door bedrijf
Beste,ik heb vorige maand planken besteld voor aanleg van terras bij gadero.be. (hoogwaardig hardhout ipé ) bij het aanleggen van het terras is uitgekomen dat ze 2 verschillende soorten planken hebben geleverd zelfs met verschillend breedtes welke ik dus niet kan gebruiken. in eerste instantie wou het bedrijf niet toegeven van hun fout, maar uiteindelijk door hard bewijs voor te leggen (print screens van hun website en fotos ter plaatse) zijn ze uiteindelijk akkoord gegeaan om dit te ruilen. nu echter willen ze weer niet meer ruilen omdat ik al een aantal van die planken had gemonteerd. echter in mijn ogen is dit fraude van het bedrijf en verborgen gebreken aan de producten. ik kan heel de ketting mail aan jullie bezorgen indien jullie dit wensen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten