Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaald maar geen levering
Ik bestelde een grote levering (bijna €500) aan goederen voor het openen van mijn zaak. Ik betaalde alles onmiddellijk. Normaal zou de levering 5 werkdagen duren. Na die 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen, stuurde ik een mail waarop ik automatisch antwoord kreeg dat het 3-5 dagen langer zou duren. Na die termijn opnieuw niks gehoord of gekregen. Mails bleven vanaf toen onbeantwoord, telefoons gingen over op een automatisch antwoordapparaat. Ondertussen ontving 2 weken geleden een deel van mijn pakket, zonder aankondiging bleek deze incompleet te zijn. Hiervoor mailde ik opnieuw, uiteraard weer zonder antwoord. Deze laatste mail stuurde ik ondertussen al 2 weken geleden (2/11/2023). Ik betaal alles netjes bij bestelling maar mag zelf weken/maanden wachten tegen ik alle goederen ontvangen zou hebben en dat zonder enige vorm van correcte communicatie of melding dat iets niet voorradig is bij bestelling, zelfs geen levertermijn. Mijn geduld is op.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten