Ik bestelde een grote levering (bijna €500) aan goederen voor het openen van mijn zaak. Ik betaalde alles onmiddellijk. Normaal zou de levering 5 werkdagen duren. Na die 5 werkdagen nog steeds niets ontvangen, stuurde ik een mail waarop ik automatisch antwoord kreeg dat het 3-5 dagen langer zou duren. Na die termijn opnieuw niks gehoord of gekregen. Mails bleven vanaf toen onbeantwoord, telefoons gingen over op een automatisch antwoordapparaat. Ondertussen ontving 2 weken geleden een deel van mijn pakket, zonder aankondiging bleek deze incompleet te zijn. Hiervoor mailde ik opnieuw, uiteraard weer zonder antwoord. Deze laatste mail stuurde ik ondertussen al 2 weken geleden (2/11/2023). Ik betaal alles netjes bij bestelling maar mag zelf weken/maanden wachten tegen ik alle goederen ontvangen zou hebben en dat zonder enige vorm van correcte communicatie of melding dat iets niet voorradig is bij bestelling, zelfs geen levertermijn. Mijn geduld is op.