Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stitch Platinum exclusive Loungefly
Gisteren 26/6 net zoals velen na weken wachten op de drop van deze exclusieve rugzak klaargezet aan de computer. Binnen de minuut had ik de rugzak besteld, betaald (geld was van de rekening) en dubbel bevestiging gekregen, zowel via de webpagina als via email! Wat was ik blij, want hij was super snel uitverkocht! Vandaag 13u na die bevestiging plots een email dat mijn bevestigde order gecanceld was?! Na heel wat heen en weer mailen met de website (ik heb eerst al hun kleine lettertjes uitgespit) alsnog gewoon mijn geld terug gehad hoewel ik dit niet wenste en gewoon de rugzak wenste en hen dit via eindeloos mailen ook zeer duidelijk had gemaakt. Volgens hun gaat de verkoop via hun leverancier Global-E. Daar was mijn order zogezegd niet goed doorgekomen, al is het wel dat bedrijf dat mij een bevestigingsmail stuurde en ik enkel nog hoefde te wachten op verzendgegevens. Funko europe kon me niet verder helpen. Wanneer ik dan vraag om gegevens van Global-E zegt de dame dat ik met hen zelf geen contact kan nemen als particulier omdat dit een groothandelaar is waarvan zij afhankelijk zijn. Funko Europe heeft zelf ook geen stock zeggen ze dus ik heb dan maar pech? Volgens hen was het product uitverkocht toen ik bestelde, toch vreemd dat ik na alle bevestiging 1 minuut later nog eens ging kijken en het op hun website nog niet op uitverkocht stond? Dus deze mensen innen maar van iedereen geld, en dan is het een kansspel wiens bestelling geannuleerd wordt?? Dit is gewoon 1 grote scam!Julie Lenaers
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten