Meest recente klachten

E. H.
17/01/2025

Terugbetaling nav faillissement FTI

Beste, Sinds de faling van FTI wacht ik nog steeds op een terugbetaling via het Duitse verzekeringsfonds. Ik heb mijn reis geboekt en volledig betaald op 06/02/2024. Sinds juni worden wij door Neckermann op de hoogte gehouden maar krijg ik telkens tegenstrijdige informatie. De laatste info (daterend van 16/01) geeft aan dat het verzekeringsfonds onze gegevens niet kan opladen in hun systeem en dat we terug betaling procedure opnieuw moeten doorlopen. Na contactname met DRFS rechtstreeks vernam ik dat er geen duidelijkheid is momenteel wie ons als gedupeerde moet terugbetalen (ondanks dat we wel verzekerd zijn). Mijn terugbetalingsaanvraag is correct geregistreerd maar dus eerst moet er duidelijkheid komen wie ons moet terugbetalen. Het feit dat je bij Neckermann niemand dedicated kan contacteren en dat ze in de Neckermann shop ook niet op de hoogte zijn over de procedure maakt dat we telkens met verkeerde info worden wandelen gestuurd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform