Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Tickets betaald maar niet ontvangen
Beste,Op 25 oktober 2023 boekte ik een reis naar Hurghada met Transvania bij jullie.Een bewijs van betaling moest reeds met de boeking doorgestuurd worden om deze boeking te kunnen plaatsen.Dadelijk na de boeking ontving ik een mail met daarin de factuur waarop staat dat deze nog niet betaald is maar dat dit na enkele dagenin orde zou zijn.Dit gebeurde tot op heden dus nog niet.Ondertussen is ook de Login niet meer geldig, wat normaal niet zo mogen gebeuren. Ik heb om jullie te kunnen contacteren dus een nieuwe login moeten aanmaken.Met mijn nieuwe login melde ik het probleem reeds en vroeg voor een annulatie.Bij deze wil ik dan nog eens benadrukken dat ik mijn boeking ga annuleren. Reference: INV-39610CLAESReferentienummer: RHYCLXGraag zag ik het bedrag van €137 dan ook terug op mijn rekening verschijnen.GroetenVeerle
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten