Meest recente klachten

J. M.
2/07/2024

Terugbetaling onder garantie

Ik zou graag hebben dat u mijn horloge terugbetaald. Mijn horloge valt nog steeds onder de garantieperiode, dus jullie zijn wettelijk verplicht om deze ofwel te herstellen, ofwel een nieuw horloge aan te bieden. Gezien geen van deze optie mogelijk is wegens de stopzetting van de productie van de productie van dit product, wens ik de ontbinding van het koopcontract. Jullie zijn hiertoe wettelijk verplicht, en zouden mij dan ook moeten terugbetalen. De schade die jullie beweren te zien aan de buitenkant van de horlogekast was niet aanwezig toen we het horloge opstuurden. Ook gaan we niet akkoord met een korting op een nieuw, ander product.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform