Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen gevolg geven aan mijn oproep tot herstelling
Beste,Sinds november 2023 heb ik je al 7 mails gestuurd voor een herstelling van de betonnen oversteek dat je bij mij hebt uitgevoerd in augustus 2020. De oversteek begint weer af te brokkelen en om erger te voorkomen is het best dat zo vlug mogelijk te behandelen. Tot nu toe heb je nog geen gevolg gegeven aan mijn oproep en reageer je niet meer op mijn mails. Ik heb ruim 5 maanden veel begrip getoond maar nu verlang ik een reactie en een dringende herstelling onder garantie.Met vriendelijke groeten,Patrick Scheire
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten