Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
8 uur vertraging - geen compensatie
Het vertrek in de luchthaven van op 8 april 2023 Lille, Frankrijk, was gepland om 20u30, maar uiteindelijk is de vlucht pas vertrokken om 3u25. We hebben wel een compensatiebon gekregen om iets te eten/drinken te kopen maar het winkeltje in de luchthaven was direct uitverkocht. Het andere winkeltje was reeds dicht. We hebben 7u gewacht en het was er onaangenaam fris. Normaal zouden we een groot deel van de nacht nog kunnen doorbrengen hebben in het hotel, maar uiteindelijk zijn we pas om 8u17 geland in Hurghada, Egypte, dus toen we ingecheckt waren in ons hotel, waren we zelfs te laat voor het ontbijt.De terugvlucht op 15 april 2023 ging al vlotter. Slechts 1u15 vertraging bij opstijgen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten