Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Firma weigert pakket dienst te contacteren die pakje hebben kwijtgespeeld
Beste,Op 26/04/23 had ik een pakje besteld op de webshop van Flavormonks. Dpd stond in voor deze levering.Op 03/05/23 kreeg ik bericht dat het pakje klaar lag in de parcel shop. Echter was deze niet vindbaar.Volgende dag ging ik weer naar de parceshop en nog steeds vonden zij mijn pakje niet.Dus heb ik telefonisch contact opgenomen met DPD. Zij wisten mij te vertellen dat enkel en alleen de verzender een schadeclaim kan indienen. Ik als kopen heb blijkbaar geen rechten.Nu heb ik Flavormonks reeds per telefoon, mail en contact formulier op website proberen te bereiken. Echter kreeg ik op niets een antwoord. Zelfs een review op Google werd onbeantwoord gelaten terwijl deze in veel gevallen wel worden beantwoord.Ik zit dus met mijn handen in het haar. En ben hierbij aan het lot overgelaten. De Parcelshop die het pakje heeft zoekgeraakt komt er dus weer mooi vanaf, en zal hierdoor dan niet beboet worden. Enkel de consument word bestraft in dergelijke gevallen.Ik hoop met deze klacht, ofwel een nieuw pakje te ontvangen of mijn geld terug te vorderen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten