Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsaanmaning geretourneerde goederen
Beste Op 21 maart 2025 heb ik een artikel besteld ( bestelnummer 6-379142 bedrag 111,91€ ) en op 22 maart 2025 heb ik deze bestelling geannuleerd. Toch werd dit artikel mij ter levering aangeboden door Post.nl op 25 maart 2025 . Ik heb deze levering geweigerd aan de deur en gevraagd aan de besteller dit te retourneren , wat volgens hem geen enkel probleem was. Nu blijkt volgens Flaconi.nl dit artikel niet te zijn ontvangen en krijg ik steeds betalingsaanmaning via Klarna. Ik heb reeds verscheidene pogingen gedaan bij Post.nl en Flaconi.nl en Klarna om dit opgelost te krijgen maar wordt van kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Bij Post.nl krijg ik ook de melding dat Flaconi.nl met hen contact dient op te nemen maar deze weigert dit pertinent. Ik stuur dan ook in bijlage de document betreffende mijn ondernomen acties en hoop via Testaankoop tot een oplossing te komen/
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten