Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
oplichting
FIXALL Saint Nicolas Op 13/10/2025 wasmachine hersteld en onmiddelijk met bankcontact op zijn SUMUP terminal 195 euro betaald. Ik moest een rapport krijgen en dat heb ik nooit gekregen toch met herinnering elke dag. Telefoon van de technieker is niet bereikbaar. Ik heb gezien dat FIXALL Saint Nicolas heeft in 2021 ook een klacht bij testaankoop
Betaling van herstelling Brandt vaatwasser
beste ik bestelde telefonisch een herstelling voor een Brandt vaatwasser. Er komen 2 personen langs en vragen onmiddellijk 120€ te betalen zonder factuur...sturen factuur kan via e-mail en moet onmiddellijk voldaan worden via BE 08063600330813 aan FIXALL RUE du centre 77 Saint-Nicolas via Sumup
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten