Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Overdreven facturen en amateur
Beste Ik ga het kort en krachtig houden. Oplichting en amateuristisch werk 4000 euro en een compleet negatief keuringsrapport tegen uw werken die U zogezegd beter deed dan de Belgen . Klacht werd in pv opgemaakt . Onze eis . Zorg dat U de nodige werken uitvoerd , ons een schadevergoeding betaald en de sleutels terug bezorgd. U beloofde ons alles prima conform te maken. No stress. We are the best. U stuurde 2 man voor opmaak offerte waar 1 van terugkwam en ons opzadelde met peperdure werkuren waar vooraf niet gesproken is ?? U verdwijnt plotseling van het internet en bent niet meer te bereiken. ?? Antwerpen en Gent was uw missie en wel 24/24uur , 7/7 dagen U heeft zelf alle betaalde facturen door ons en het neg attest welke ik via uw enig en blijvend aanspreekpunt via via kon bekomen! Wij vragen U dit correct op te lossen
factuur
Beste, ik woon in een appartement. IK had een ernstig probleem met de elektriciteit, geen stroom meer. Via een vriend kreeg ik het nummer van een spoeddienst, FIX2DAY uit het Gentse. Zij (2 personen) zijn gisteren gekomen en hebben het probleem verholpen. Maar de factuur is exorbitant : 1719,62 euro. Er is sprake van een aardlekschakelaar tegen 441 euro, maar op het internet vond ik goedkopere prijzen hiervoor, afhankelijk van het type natuurlijk. ook wordt er 590 euro voor installatie automaat. Ik kan dit niet controleren want ik heb niet de nodige kennis. Wilt u de factuur eens bekijken en me antwoorden of dit correct is of oplichterij? Dank, Fons
Problemen met installatie
Beste,Mijn vriendin en ik zijn recent verhuisd en zouden graag gebruik maken van internet via een netwerkkabel. Wij lieten daarom Orange langskomen om dit te installeren. Orange gaf echter aan dat zij de installatie van de netwerkkabel niet konden voltooien omdat er een probleem is met de kabels die door de muren heen vanuit de modem naar de plug voor de netwerkkabel in een ander deel van de woning niet zijn aangesloten. Zij raadden daarom aan om een elektricien te laten langskomen.Wij namen toen op met het bedrijf Fix2Day. Zij stuurden de daaropvolgende dag een monteur langs. Omdat de monteur niet helemaal zeker was welke werken nodig waren, had hij niet alle nodige materiaal meegebracht. Nadat de factuur betaald was (plus minus 460 EUR), vertelde de technieker dat hij 2 dagen later zou terugkomen binnen een bepaalde tijdspanne. Helaas is de technieker niet komen opdagen, en heeft hij daar ook niet voor verwittigd. Ik nam diezelfde dag nog contact op met zijn bedrijf voor een stand van zaken.De contactpersoon van het bedrijf vertelde mij dat hij contact zou opnemen met de technieker, en deze de dag zelf nog naar mij zou laten bellen. Dit gebeurde helaas niet. De werkdag daarna heb ik 4x opnieuw gebeld naar de contactpersoon, en telkens gaf hij aan dat hij de technieker zou laten contact opnemen met ons binnen een bepaalde tijdspanne. Toen dit uiteindelijk nog niet gebeurde, vroeg ik aan de contactpersoon zelf of ik het persoonlijke nummer van de technieker kon krijgen.Pas dan heeft de technieker eindelijk contact met ons opgenomen om een nieuwe afspraak in te plannen. Tijdens dit gesprek staafde zijn uitleg tevens helemaal niet met wat tijdens de eerste interventie werd afgesproken. Hij gaf toen aan dat hij geen netwerkkabel zou komen installeren, maar wel WiFi (dit werd nooit gevraagd noch toestemming voor gegeven langs onze kant uit). Toen de technieker toe kwam bij onze woning voor de nieuwe installatie, sprak ik hem aan over de afgelopen situatie. Ik stelde hem concrete vragen waarop hij telkens een heel vaag antwoord gaf, alsof hij uit de lucht kwam gevallen (terwijl onze mondelinge overeenkomst enkele dagen eerder heel duidelijk was). Hij zou de contactpersoon binnen zijn eigen bedrijf ook niet kennen, ondanks dat ze meer dan 5x contact gehad zouden hebben gehad gezien onze situatie.Ik had een sterk vermoeden dat, mocht de technieker opnieuw werk uitvoeren binnen onze woning, hij helemaal niet zou doen waarvoor hij initieel langskwam. Daarom besloot ik hem niet binnen te laten. Ik vroeg ten slotte ook nog of hij de fiche voor de netwerkkabel bij had, zodat ik deze zelf zou kunnen installeren. Hij keerde vervolgens terug naar zijn bedrijfswagen en kwam na meerdere minuten terug met een elektrische geleider. Hij beweerde dat dit stukje hetgeen is wat nodig was om de initiële installatie te voltooien, maar hij het toen niet bijhad. Uiteraard vond ik dit heel vreemd, gezien een elektrische geleider standaard materiaal is binnen de uitrusting van een elektricien, en zij deze zonder twijfel altijd bij hebben.Ten slotte heeft de technieker tijdens zijn initiële bezoek ook meerdere netwerkkabels weggesneden zonder toestemming. De uitleg die hij hiervoor gaf was dat deze een brandgevaar vormden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten