Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
vervanging van toestel in garantie
Korte beschrijving van uw probleem: Op 25-03-2024 kochten we via Amazon een Fitbit Charge 6. Echter vanaf eind oktober lukte het niet meer om de Fitbit op te laden. Ik meldde dit aan fitbit-support@google.com. (dossiernummer 7-0981000037025) Ik kreeg daarop een mail met aan aantal tips om de Fitbit alsnog te proberen opstarten. Ik liet weten dat ik de voorgestelde stappen had doorlopen, zonder resultaat. Na nog eens twee mails van mijn kant, kreeg ik op twee december de vraag om enkele gegevens door te geven, waarna men “verder zou gaan met de vervanging van het apparaat”. Ik stuurde mijn gegevens door op 2 december, maar tot nu heb ik, ondanks herhaalde mails, daarop geen reactie gekregen. Graag wil ik eindelijk de nodige gegevens om mijn Fitbit te laten vervangen.
Herstelling in garantieperiode
Geachte mevrouw/heer, Op 06/01/2024 kocht ik een fitbit versa 4 bij coolblue en betaalde ik er €169 voor. Na 7 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, Kilometers tijdens wandelingen werken niet meer en stappenteller werkt niet meer. Op 04/09/2024 ben ik naar uw winkel gegaan/heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op 25/09/2024 bij u afgeleverd. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten