Terug

vervanging van toestel in garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. V.

Naar: Fitbit

14/01/2025

Korte beschrijving van uw probleem: Op 25-03-2024 kochten we via Amazon een Fitbit Charge 6. Echter vanaf eind oktober lukte het niet meer om de Fitbit op te laden. Ik meldde dit aan fitbit-support@google.com. (dossiernummer 7-0981000037025) Ik kreeg daarop een mail met aan aantal tips om de Fitbit alsnog te proberen opstarten. Ik liet weten dat ik de voorgestelde stappen had doorlopen, zonder resultaat. Na nog eens twee mails van mijn kant, kreeg ik op twee december de vraag om enkele gegevens door te geven, waarna men “verder zou gaan met de vervanging van het apparaat”. Ik stuurde mijn gegevens door op 2 december, maar tot nu heb ik, ondanks herhaalde mails, daarop geen reactie gekregen. Graag wil ik eindelijk de nodige gegevens om mijn Fitbit te laten vervangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform