Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen Levering!!
Beste, ik plaatste een bestelling op uw website maar heb die nooit ontvangen...- Via het contactformulier op uw site kreeg ik te horen dat de het pakket volgende week ging verstuurd worden.- Daaropvolgend verstuurde ik meerdere mails, hierop kreeg ik echter geen respons.- Vervolgens probeerde ik meerdere keren telefonisch contact op te nemen, uiteindelijk slaagde ik erin om u toch aan de lijn te krijgen. U had het pakket verstuurd en ging contact opnemen met Bpost, het ging in orde komen...
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten