Meest recente klachten

C. B.
21/03/2023

HERSTELLING KOGA

Geachte,Hierbij zou ik graag jullie mening willen horen over volgende herstelling.Op 11/12/2021 plaats ik bij Mintjens een bestelling voor een fiets Koga E-bike world traveler ter waarde van 4477.67 EUR.Deze fiets wordt geleverd op 25/6/2022 met factuur nummer 22060238 met factuurbedrag 4428.72.Tussen 25/6/22 en 06/03/2023 moet ik deze fiets 3 x binnenbrengen daar het achterlicht keer op keer stuk gaat.1 x wordt een nieuw achterlampje geplaatst dat ik betaald heb aan ongeveer 11 eur. Exact bedrag weet ik niet meer. Na enige tijd begeeft wederom het licht.De 2e maal wordt een volledig nieuw achterlicht geplaats op kosten van MintjensNogmaals gaat het licht stukDe 3de maal dat ik de fiets binnenbrengen maak ik ook de melding dat de voorste remschijf vreselijk schuurt bij nat weer.Deze fiets gaat binnen voor herstelling. Na enkele dagen kan ik de fiets ophalen en krijg ik een rekening gepresenteerd van EUR 166.81. Omdat ik deze fiets nodig heb, betaal ik de rekening maar ik moet wel zeggen dat ik onaangenaam verrast bent door dit bedrag.Herstelling die gebeurd zijn :nieuwe verbindingskabel van het achterlicht naar de motor twv 11. eurremblokschijf shimano twv 9.9 eurnieuwe 10cas 11/34 shimano HG 500 twv 54.95Ketting 10SP KMC E10 - E-BIKE ZIVER twv 45 eurwerkuren 54.45paar kleinigheden zoals moeren en bijdrage batterij : 3 EURDeze fiets is nog geen jaar oud. Heeft een waarde van EUR 4428. De km stand op bedraagt 2330. Ik rij 16 km per dag heen en terug naar het werk over geasfalteerde weg. Het gaat hier om een 'WORLD' traveler e-bike. Ik mag ervanuit gaan, dat deze fiets toch iets aankan en dat het niet normaal is dat een ketting en nieuwe casette geplaatst moet worden op een fiets die nog niet eens een jaar oud is ?Een 'world' traveller bike is naar mijn mening een fiets waar je de 'wereld' mee kan rondfietsen. Ik vraag mij af welke verkoper een fiets zou aanschaffen- van deze kwaliteit en waarde- en wat hij/zij zou zeggen als hij een rekening krijgt van eur 166 op een fiets die nog geen jaar oud is en waar - voor deze type van fiets- peanuts aan km heeft afgelegd. Als een fiets nieuwe lichtbekabeling nodig heeft omdat een licht keer op keer stuk gaat en deze dan ook worden aangerekend. De problemen van het achterlicht waren al van in het begin een feit. Ik voel me absoluut niet goed - eerder bedrogen - bij de service van fietsenwinkel 'MINTJENS. Bij deze hoor ik graag jullie reactie op bovenstaande en welke tegemoetkoming Mintjes hierbij doet.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform