Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 47
- Aantal klachten *
- 17
- Afgesloten klachten*
- 82%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Invoerheffing belasting en douanekosten
Hallo, Ik heb 2 junk items van sendico gekocht en via fedex laten leveren had nog al daar gekocht maar nu beweren ze dat ik hun €1597 moet betalen terwijl de items samen iets meer dan €20-€25 kosten is dit normaal en wat kan ik doen? Groetjes Nico
Leveringsprobleem
Beste Met spijt merk ik op dat uw diensten helemaal fout lopen Eerst geeft u aan levering te doen op 25/9/25 tussen 10:00 en 14:00 en dat met een melding op 26/9/25 Helaas komt er ook op 26/9/25 niemand in dat tijdstip langs Erger nog 16:35 meldt U dat er op 26/9 niemand thuis is Direct reageren we - op straat zien we geen wagen Via telefoon proberen we direct de diensten te bereiken en na worsteling met de telefonische robot is er dan een medewerkster Helaas is de gekozen optie 1 Nederlands als Taal plots bij jullie in de Engels calldesk gekomen Klacht is dar genoteerd en men gaat proberen dat nog vandaag te regelen. Men geeft aan dit in de tracking te bekijken Helaas de tracking geeft aan niet thuis - bewijs vak met foto is er niet - zwart - De contacten met chauffeur zijn er blijkbaar niet ok kunnen niet Status is dan >> levering 29/09/25 voor 18:00 Deze service, informatie en beloften zijn niet coherente Nu als laatste opnieuw een mail dat ik 25/9 er niet was en dat er een deurlabel met instructies zou zijn om elders te leveren Dit is absurd - 25/9 was zelfs levering nog niet in België en ook in brievenbus geen nota Compleet chaos en onmogelijk op te volgen En dat voor zo een bedrijf Helaas voor ons was het een cadeau voor het 1 jaar trouw van dochter Waar is het pakket ?
Niet afgeleverde zending
Beste Fedex, op vrijdag 13/06 verwachtte ik de levering van zending 289123422065 in jullie afhaalpunt op de Mechelsesteenweg. Ik was die dag niet thuis. Tot mijn verbizing krijg ik in de namiddag de melding dat de zending bij mij thuis afgeleverd zou zijn, en dat er voor getekend is door een zekere "I Gey". Ik ken deze persoon niet, hij/zij woont niet op hetzelfde adres en het is voor zover ik kan nagaan ook geen buur. Er zit geen zending in de brievenbus, er staat buiten niets voor de deur. Dat zou ook niet mogen, ik woon in het centrum van Antwerpen in een straat met veel passage, iets dat hier op straat achtergelaten wordt en er mogelijk waardevol uitziet wordt gewoon gestolen. Ik doe navraag bij de buren naast mij en tegenover mij, en zij hebben ook niets ontvangen. Toch wordt die zending door jullie als "afgeleverd" beschouwd. Terwijl ik niets ontvangen heb. De dag erop, zaterdag 14/06, doe ik navraag bij het afhaalpunt. Zij bevestigen dat er vrijdag geen leveringen van Fedex geweest zijn en hebben mijn zending ook niet. Het is duidelijk dat de levering niet correct gebeurd is. Niet alleen is er geen rekening gehouden met mijn door jullie nochtans bevestigde verzoek de zending door te sturen naar een afhaalpunt, een eventuele levering op mijn thuisadres is allesbehalve correct verlopen (er is geen veilige plaats om zendingen achter te laten, en het is niet ok om iemand die geen enkele band met de afzender heeft te laten tekenen voor ontvangst). Met als resultaat een verloren zending. Ik verwacht dat jullie alles in het werk stellen om deze verloren zending binnen een redelijke termijn (hooguit een week) terug te vinden, en als dat niet lukt mij te compenseren voor het verlies. Inclusief de betaalde douanekosten. Met vriendelijke groeten, Gavin Butstraen
Blijven ontvangen van facture BTW en invoerrechten
Op december 2023 had ik een bestelling gedaan met een verkoper in Azië. Deze is echter nooit toegekomen. En ik krijg een brief van FedEx voor het betalen van BTW en Invoerkosten, deze was toen ongeveer €47. Deze heb ik betaald en gevraagd waarom ik deze nog kreeg, waarop men antwoord dat deze een kopie was voor mijn administratie. Dit bedrag klopt niet sinds deze origineel €163 ongeveer was. Later kreeg ik in Februari terug een brief voor te betalen van BTW en invoerkosten. Maar dit keer €341. Deze heb ik niet betaald, dachtende deze is terug een kopie. waarbij men paar maanden verder een herinnering stuurde voor te betalen, of men anders gerechtelijke stappen te ondernemen. Hierbij heb ik via hun contactformulier contact opgenomen op 20 mei. Waarbij ik nog altijd niks gehoord heb.
niet toegelaten praktijken
Geachte Fedex heeft een betaling uitgevoerd die door de klant niet toegestem is geweest enzelfs niet op de hoogte was. Een item die zeker buiten eurpa is toegekoment heeft fedex blijkbaar een importax betaald zonder dat de ontvanger daar de toestemming heeft gegeven. . zij hebben nu ICS laten tussen komen en ik wacht nog steeds een Document van Fedex waarop staat dat de klant toestemming heeft gegeven . maar contact opnemen met FEDEX is niet moegelijk en mail blijven onbeantwoord . blijkbaar voeren ze zulke praktijde hele een hele tijd deze slachtoffers betalen omdat ze geen proceduren willen starten . Ik zou graag hebben dat daar een nader onderzoek word gestart . deze betaling zijn klein maar na mijn onderzoek duizenden zulke praktijken al uitgevoerd Met vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten