Terug

niet toegelaten praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: FedEx

14/03/2025

Geachte Fedex heeft een betaling uitgevoerd die door de klant niet toegestem is geweest enzelfs niet op de hoogte was. Een item die zeker buiten eurpa is toegekoment heeft fedex blijkbaar een importax betaald zonder dat de ontvanger daar de toestemming heeft gegeven. . zij hebben nu ICS laten tussen komen en ik wacht nog steeds een Document van Fedex waarop staat dat de klant toestemming heeft gegeven . maar contact opnemen met FEDEX is niet moegelijk en mail blijven onbeantwoord . blijkbaar voeren ze zulke praktijde hele een hele tijd deze slachtoffers betalen omdat ze geen proceduren willen starten . Ik zou graag hebben dat daar een nader onderzoek word gestart . deze betaling zijn klein maar na mijn onderzoek duizenden zulke praktijken al uitgevoerd Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

C. P.

Naar: FedEx

18/03/2025

Wilt u in Bijlage nog en document voegen , Waarin Fedex mijn gemaild heeft . en daarin duidelijk verwijst de bijkomstigen kosten zoals Invoer of degelijke . indien de ontvanger niet akkoord is de Verzender aansprakelijk zal zijn. niet de ontvanger. dat is zelfs jullie beleid Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform