Beste
Met spijt merk ik op dat uw diensten helemaal fout lopen
Eerst geeft u aan levering te doen op 25/9/25 tussen 10:00 en 14:00 en dat met een melding op 26/9/25
Helaas komt er ook op 26/9/25 niemand in dat tijdstip langs
Erger nog 16:35 meldt U dat er op 26/9 niemand thuis is
Direct reageren we - op straat zien we geen wagen
Via telefoon proberen we direct de diensten te bereiken en na worsteling met de telefonische robot is er dan een medewerkster
Helaas is de gekozen optie 1 Nederlands als Taal plots bij jullie in de Engels calldesk gekomen
Klacht is dar genoteerd en men gaat proberen dat nog vandaag te regelen. Men geeft aan dit in de tracking te bekijken
Helaas de tracking geeft aan niet thuis - bewijs vak met foto is er niet - zwart -
De contacten met chauffeur zijn er blijkbaar niet ok kunnen niet
Status is dan >> levering 29/09/25 voor 18:00
Deze service, informatie en beloften zijn niet coherente
Nu als laatste opnieuw een mail dat ik 25/9 er niet was en dat er een deurlabel met instructies zou zijn om elders te leveren
Dit is absurd - 25/9 was zelfs levering nog niet in België en ook in brievenbus geen nota
Compleet chaos en onmogelijk op te volgen
En dat voor zo een bedrijf
Helaas voor ons was het een cadeau voor het 1 jaar trouw van dochter
Waar is het pakket ?