Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pakket niet aangekomen na betaling.
Beste Ik bestelde een broek en t-shirt. Na de aankoopbevestiging hoor ik niks meer. Na contact met de vraag waar mijn bestelling bleef, krijg ik een standaard antwoord dat het pakket onderweg is, maar vertraging heeft. Inmiddels 3 mails gestuurd en nu krijg ik geen antwoord meer. Ik denk dus dat ik ben opgelicht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten