Meest recente klachten

E. S.
4/09/2023

Geen garantie gekregen

Beste, ik heb op 5 mei dit jaar een bril bij U aangekocht, nu het rechter glas is hieruit losgekomen en ben het kwijtgeraakt bij het vissen. Het is niet normaal dat een glas op vijf maand zomaar los komt te zitten. Uw argument dat er geen garantie op is omdat U stelt dat dit geen fabricagefout is en verder een verzekering had moeten nemen vind ik niet correct. Vraag U dan ook om de wettelijke garantie hiervoor toe te passen en het brilglas onder garantie te vervangen.Mvg,Smet Etienne

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform