Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen garantie gekregen
Beste, ik heb op 5 mei dit jaar een bril bij U aangekocht, nu het rechter glas is hieruit losgekomen en ben het kwijtgeraakt bij het vissen. Het is niet normaal dat een glas op vijf maand zomaar los komt te zitten. Uw argument dat er geen garantie op is omdat U stelt dat dit geen fabricagefout is en verder een verzekering had moeten nemen vind ik niet correct. Vraag U dan ook om de wettelijke garantie hiervoor toe te passen en het brilglas onder garantie te vervangen.Mvg,Smet Etienne
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten