Meest recente klachten

M. M.
18/08/2024

Niet betrouwbaar

Geachte mevrouw/heer, Wij hebben onze auto laten parkeren bij Express parking tijdens onze reis van 4 tem 12 augustus op jullie overdekte parking. Voor vertrek hebben wij foto genomen van het aantal kilometers om 03:19 stond deze op 19721 km.Onze sleutels worden door jullie bijgehouden. Toen we op 12 augustus onze auto kwamen ophalen om 23:04 bleek onze kilometriek op 19767 km te staan. Hoe komt het dat er plots meer dan 40 km bij staat. Onze auto was heel vuil aan de binnenkant en in de koffer lag alles overhoop (zakken en dekens). Ook de buitenkant en onze banden waren helemaal in modder. Wij verdenken jullie ervan dat jullie onze Mecedes Vito gebuikten voor taxi vervoer . Dit is toch niet de bedoeling van jullie bedrijf om met onze wagen rond te rijden ! Wat bij schade? Jullie boekten onze auto als afgehaald af om 22u21 terwijl we nog aan de bagageruimte Zaventem stonden toen wij om 22u15 jullie opbelden om opgehaald te worden. Wij hebben een half uur moeten wachten om opgehaald te worden terwijl het nog geen 10 min rijden is. Onze auto is pas 1 jaar oud waar we zorg voor dragen, om dan te moeten vernemen dat jullie de onze gerbruiken voor taxi.... Dit zijn wanpratijken en ik laat het hier niet bij . Aangezien we geen response krijgen op onze vorige mail naar jullie toe : Daarom verzoek ik u uiterlijk tegen 23/08/2024 ons betaald 160 € terug te stoten op onze rekeningnummer . Met vriendelijke groeten, M

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform