Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onterechte inhouding op Mastercard
Op 13/9 werd zonder mijn instemming van mijn Mastercard rekening €25 afgehouden. Ik ga hier niet mee akkoord, evenals mogelijke toekomstige afhoudingen van EABenefits. Dit bedrag moet u terugbetalen. Ik ben lid van Test Aankoop en heb een rechtsbijstandsverzekering, die ik zeker zal inzetten indien dit dossier niet ASAP opgelost geraakt. Vr Gr Raymond Clauwers
Geld van de rekening
Beste Bij nazicht van mijn kredietkaart betalingen stelde ik vast dat dit bedrijf de maand mei, juni, juli, augustus en september €25 van mijn kredietkaart neemt waarvoor ik geen enkel toestemming heb gegeven. Welk soort bedrijf dit is en wat ze doen weet ik niet goed. iemand proberen te bereiken en uitleg vragen is een nog moeilijkere kwestie. Dit is gewoon diefstal en blijkbaar ben ik niet de enige die opgelicht is door dit bedrijf.
zonder mijn goedkeuring wordt er maandelijks 25 euro van mijn kredietkaart gehaald
Beste,Ik ontdekte dat sinds november 2023 er telkens ( op 4/11 , 4/12, 4/1 ,2/2 en op 2/3 ) en dit reeds 5 maanden zonder mijn medeweten 25 euro van mijn kredietkaart wordt gehaald. op dit moment is er 125 euro afgehaald en ik wil dat dit stopt. Ik heb dit niet gevraagd en ook niet getekend. In het verleden gebeurde dit nog eens en toen hielp testaankoop dit stoppen. ik hoop dat het opnieuw het geval kan zijn. mvg Eva
Diefstal
Beste,bij nazicht van mijn kredietkaart betalingen stelde ik vast dat dit bedrijf de maand juni en juli €25 van mijn kredietkaart neemt waarvoor ik geen enkel toestemming heb gegeven.welk soort bedrijf dit is en wat ze doen is nog grijzer dan het weer in België iemand proberen te bereiken en uitleg vragen is een nog moeilijkere kwestie.Dit is gewoon diefstal en blijkbaar ben ik niet de enige die opgelicht is door dit bedrijf.ze dienen me de 50 euro terug te betalen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten