Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Het uitblijven van het schenken van een polshorloge
Geachte mevrouw/heer, Op 03/01/2025 bestelde ik 4 artikelen voor een totale waarde van 88,95 euro (verzendingskosten van 6,99 euro inbegrepen). Bij de bestelling was tevens een polshorloge als geschenk inbegrepen). Ik heb een afschrift van het bestelformulier bij gevoegd. Met een brief van 3 januari '25 brachten zij ter kennis dat zij mijn bestelling goed hadden ontvangen. Wat mijn geschenk betrof daar werd met geen woord over gerept. Op 06/01/2025 verstuurde Eurotop andermaal een brief om te zeggen dat er een artikel ontbrak en dat daardoor de verzending van mijn bestelling wat vertraging opliep (nog steeds geen woordje uitleg over mijn geschenk. Op 10 januari '25 werd nogmaals een brief gestuurd met de mededeling dat mijn bestelling zou leveren. Over mijn geschenk werd geen woord gewisseld. Waarom handelt men op dergelijke wijze met hun klanten ? Met een e/mail heb ik Eurotops.be op de hoogte gebracht en hun medegedeeld niet akkoord te gaan met hun zienswijze (een gebrek aan voorraad van hun geschenken ?) Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 01/02/2025 de ware reden waarom ik mijn geschenk niet ontving en waarom ? Met hoogachting en vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig elementen voor het bedrijf.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten