Meest recente klachten

M. N.
24/08/2025

Misleiding

Aankoop van schuurmachine gedaan, kom ik aan de kassa zegt niemand dat er in de doos geeb voeding op batterij in zit. Ik betaal dan kom ik aan onthal voor factuur en men zegt er is geen voeding en batterij je moet ze appart kopen dat kost 29 euro. Ik ga terug ik neem doos met lader voor 29 euro. Dat kom ik terug en zelfde personeel zegt oei sorry het is ook verkeerd, hij gaat zelf de juiste gaan halen , maar die kost 49 euro ik zeg kijk 50 euro schuurmachine, 29 verkeerde lader al betaald en nu moet ik nog eens 49 euro betalen ik heb zoveel niet ik heb het niet nodig. Die mens begint onvriendelijk ik kan u geld niet terug geven zelfs die 29 euro je moet opnieu 49 euro betalen ik ben er achter gegaan. Dan begint dame lachend ja kekocht is gekocht.... Ik zeg ik heb het gekocht omdat jullie hebben gezegd dat het juiste is, het is jullie fout jullie hebben verkeerde info gegeven. Na ruzie hebben ze aan mij tegoedbon gegeven maar ik heb het niet nodig ik heb die materiaal zelfs niet uit winkel naar buiten gehaald. Is dat correct als ze foutive info geven laten kopen en dan blijkt dat het verkeerd is. Nu zit ik met tegoedbon geen schuurmachine en kan ik mijn muur niet afwerken. Erg onvriendelijke personeel.

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform