Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Mislukte zomervakantie Europarcs Zilverstrand MOL
Beste,Alles wat kon mislopen is alvast misgelopen op deze vakantie. Elke dag was er wel iets...Vuil vakantiehuis, mieren nest, ramen die niet geopend kunnen worden, opdringerige poetsmannen, horeca gesloten en onbekwaam, etc ...Gevolg : elke dag stress bij ons al ouders om de kinderen gerust te stellen en alsnog pret te laten maken ! Deze toestand 2 x ter plaatse aangekaart en achteraf ook per mail. Zonet een standaard mail teruggekregen vol met belachelijke excuses ... deze mensen zijn duidelijk niet aan hun proefstuk toe !!Wij als klant blijven volledig in de kou staan.SB
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten