Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onrechtmatige ingebrekestelling
Begin december ontving ik van Eurofides een ingebrekestelling met daarin de melding dat 4 facturen onbetaald zouden zijn. De leverancier (Waalse bedrijf gespecialiseerd in thuiszorg) was mij totaal onbekend. Ik belde hen op om te melden dat ik geen weet had van deze leverancier. Er werd voorgesteld om duplicaten van de facturen op te vragen. Na meer dan 1 week en nog eens een telefoon naar hen, kreeg ik via mail de duplicaten met een extra aanmaning om binnen de 8 dagen te betalen.Mijn verbijstering was echter groot bij het openen van de duplicaten. Ik had het verwacht, maar de facturen stonden allemaal op iemand anders naam. Dit is een grote schending van de privacy! Hoe durven ze dit nog door te sturen naar mij?Ik belde hen opnieuw op om dit te melden, na 10 minuten aan de lijn, wist men mij te melden dat het om een informatique bug ging en dat ik alles in de vuilbak mag gooien.Als ik vraag om mijn gegevens te wissen en om excuses, dan zou ik dit nog eens officieel moeten aanvragen via hun website. Hoewel aan het begin van het telefoongesprek melding gemaakt wordt van het feit dat het gesprek kan worden opgenomen, heeft dit blijkbaar geen enkele waarde.Dergelijke bedrijven zouden niet mogen bestaan, ze werken totaal onprofessioneel en verre van juridisch correct.
probleem met factuur
onrechtmatige invordering door jullie klant les editions atlas saheb na eerste factuur telefonisch gemeld aan jullie klant dat ik de goederen niet ontvangen had Men vroeg me of deze terug opgestuurd dienden te worden waarop ik neen zei omdat deze toch weer zouden verdwijnen in de inkomhal van het appartementsgebouw Ik meldde ook dat ik geen verdere zendingen meer wenste waarop men me zei dat alles genoteerd was en ok Toch krijg ik nu via jullie diensten deze ingebrekestelling jullie klant doet dus aan een vorm van oplichting Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik de waarheid spreek iets wat jullie klant niet kan
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten