Terug

probleem met factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Eurofides

03/03/2016

onrechtmatige invordering door jullie klant les editions atlas saheb na eerste factuur telefonisch gemeld aan jullie klant dat ik de goederen niet ontvangen had Men vroeg me of deze terug opgestuurd dienden te worden waarop ik neen zei omdat deze toch weer zouden verdwijnen in de inkomhal van het appartementsgebouw Ik meldde ook dat ik geen verdere zendingen meer wenste waarop men me zei dat alles genoteerd was en ok Toch krijg ik nu via jullie diensten deze ingebrekestelling jullie klant doet dus aan een vorm van oplichting Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik de waarheid spreek iets wat jullie klant niet kan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform