Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Levering onbestemde goederen
Beste Ik kreeg een levering van goederen die ik niet besteld had. Nu zie ik dat Bpost mij weer een pakje gaat leveren dat ik niet bestelde. Dat zijn dus 2 onbestelde leveringen De eerste levering heeft opdrachtnr. 110875258 voor een bedrag van 20,98€ De tweede weet ik niet omdat het pakje nog onderweg is. Gelieve dit even te onderzoeken Mireille Servaes
ontvang pakjes die ik niet besteld heb
Beste Ik heb geen bestelling geplaatst, maar vandaag heb ik weer een pakje ontvangen van goed leven euro-shopping Postbus 10200 3680 Maaseik. Ik weet niet wat ik hier mee moet aanvangen. Ik wil niet dat ze nog zaken opsturen die ik niet bestel. Kunnen jullie mij helpen?Dank u wel
ongevraagde leveringen
reeds enkele keren kreeg mijn vriendin ongevraagde leveringen van deze firma,ze stuurde ze steeds terug wat natuurlijk geld koste,nu terug een ongevraagde levering gekregen,wat kan ze doen nu?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten