Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
fout bij installatie geen gehoor na contactname
Beste,Ik bestelde bij u de plaatsing van een terrasoverkapping. U heeft deze op 1 november geplaatst en ik heb op 11 november contact met u opgenomen omdat er een vijs mist én er water insijpelt in 1 van de polycarbonplaten. Nadien heb ik u nog meermaals gecontacteerd via telefoon, whatsapp en mail. U zegt steeds te zullen langskomen om het probleem te verhelpen, maar nadien laat u niets meer van u horen. Het water blijft in de plaat staan, wat mijns inziens een risico inhoudt op groenvorming en/of vorstschade. Tevens is dit natuurlijk niet het gewenste resultaat van plaatsing.Ik wens dat u komt kijken en dat dit probleem spoedig kan opgelost worden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten