Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met epson ink cartridges
Beste Ik heb al jaren een epson stylus photo R360 inkjet printer waarover ik zeer tevreden ben. Toen ik in mei een nieuwe T0805 inktcartridge kocht, stond op de verpakking dat de cartridges aangepast waren en dat mijn type printer een upgrade moest hebben. Hiervoor moest ik Business.Support@Epson.nl contacteren. Ik heb ondertussen al meer dan 10 keer contact gehad met de supportafdeling maar 6 maanden later sta ik nog geen stap verder. De zaak wordt steeds door iemand anders behandeld en die doen niet de moeite om de vorige emails te lezen die allemaal in attachment staan. Een medewerker beloofde een commerciële tegemoetkoming maar ook daar hoor ik niets meer over. In bijlage al het mailverkeer met Epson support met de meest recente mail bovenaan.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten