Meest recente klachten

W. B.
19/11/2024

problemen met epson ink cartridges

Beste Ik heb al jaren een epson stylus photo R360 inkjet printer waarover ik zeer tevreden ben. Toen ik in mei een nieuwe T0805 inktcartridge kocht, stond op de verpakking dat de cartridges aangepast waren en dat mijn type printer een upgrade moest hebben. Hiervoor moest ik Business.Support@Epson.nl contacteren. Ik heb ondertussen al meer dan 10 keer contact gehad met de supportafdeling maar 6 maanden later sta ik nog geen stap verder. De zaak wordt steeds door iemand anders behandeld en die doen niet de moeite om de vorige emails te lezen die allemaal in attachment staan. Een medewerker beloofde een commerciële tegemoetkoming maar ook daar hoor ik niets meer over. In bijlage al het mailverkeer met Epson support met de meest recente mail bovenaan.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform