Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaald niks geleverd
7 juni deed ik een bestelling. Nog steeds niks geleverd. Telkens ik via mail vraag waar men bestelling blijft, Of track en trace code blijft, Blijven ze vragen om te wachten. Uiteindelijk werd me beloofd dat de bestelling geleverd ging worden rond 20 juni. Maar niks dus. Ik heb dat echt nodig en toch krijg ik niks. Kort via mail contact gehad via de zo gezegde klantendienst, En nu geen reactie meer Kunnen jullie me helpen? Mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten